صعود قله اوشک (جمعه 17 آذر 1402)

تاریخ انتشار: سه شنبه 28 آذر 1402 ساعت 00:52
بخش: -

برنامه صعود به قله اوشک ساعت ۵و۳۰ دقیقه صبح روز جمعه ۱۷ آذر در قالب یک تیم ۱۲ نفره با یک دستگاه مینی بوس هیوندای از میدان آزادی مشهد آغاز و پس از پیمودن ۱۴۰ کیلومتر در ساعت ۷ و ۳۰ به روستای بوژان نیشابور رسیدیم و پس از آماده شدن همنوردان در ساعت ۸ صبح از ارتفاع ۱۶۰۰متری از سطح دریا ( داخل روستای بوژان) پیمایش به سرقدمی آقای حاجی زاده و با عقبداری مربی تیم آقای علی اصغر علیزاده آغاز شد. و پس از نیم ساعت پیمایش در یک محل مناسب و آفتابگیر جهت معارفه و صرف صبحانه توقف داشتیم. و ادامه مسیر با حرکت مناسب و استراحت های به موقع ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه همه ی اعضای تیم موفق به صعود قله اوشک شدیم. از آنجا که هوای قله خوب بود یک ساعت توقف داشتیم که همنوردان عکاسی به صرف ناهار پرداختند و ساعت ۱۳ و ۳۰ از مسیر غربی و چشمه اوشک فرود از قله آغاز و ساعت ۱۷ به روستای بوژان محل شروع پیمایش و مینی بوس رسیدیم و حدود ۱۷ و ۳۰ راهی مشهد شدیم. و ساعت ۱۹ و ۳۰ همه ی اعضای تیم در سلامت کامل و با روحیه ای عالی در میدان آزادی مشهد ( محل سوار شدن) پیاده شدیم و با آرزوی سلامتی و دیدار مجدد در برنامه های بعدی با هم وداع کردیم.
سرپرست برنامه:
رمضان توحیدی
مربی تیم و عقبدار:
آقای علی اصغر علیزاده
سرقدم :
آقای بهروز حاجی زاده.
زمان کل صعود و فرود قله ۹ ساعت.